futrzaki atakują…

Po dłuższej nieobecności wracam a ze mną kilka futrzaków do przygarnięcia  :lol:

P_20141215_123803_PNFutrzakowe podusie są ekologiczne bo powstały ze sztucznego futerka ale im to nie przeszkadza są tak samo milusie jak prawdziwe zwierzaki.

Wszystkie mają wszyte zamki tak jakby przypadkiem któryś był za bardzo przytulany, można go odświeżyć w pralce ( 30 stopni ) bez obaw o śmierć  :-) . Wnętrza zostały wypełnione wsadami z antyalergicznych kulek silikonowych. Wymiary ok 45 x 45 cm.

Prezentację czas zacząć…

Jako pierwsze przedstawią się Tygrysek oraz Lisek – oto one :

P_20141217_101553_LLi małe zbliżenia na fakturę futerkową – Tygrysek jak na niego przystało ma cętki a Lisek jak to Lisek rudawy  jegomość :-)

P_20141217_095759_MT

P_20141216_140206_DF

 

 

 

 

 

 

 

 

Misio polarny oraz Leśny Pasiakowy…

P_20141217_101518_LLMisio jest kremowego umaszczenia a Pasiakowy w odcieniach szarości oraz fioletu..

P_20141217_100150_MT

P_20141217_100058_MT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tu już samotnik Jenotek – jego sierść jest dłuższa -można się mocno przytulić  :-D

P_20141217_101638_LL

P_20141217_095829_MT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sercowe futrzaki , żeby nigdy nie było nudno zaskakują swą odmiennością :-) Oba fioletowe, futrzane i z serduszkiem na dłoni – jeden z czerwonym a drugi z białym niewinnym…

P_20141217_101438_LL

P_20141217_095938_MTP_20141217_100018_MT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Są też mniejsze (ok. 40 x 40 cm) do przygarnięcia nowoczesne kosmiczne poduszki eko skórkowe z wstawkami z pięknego srebrzystego lateksu. Wypełnione pianką tapicerską a jak się ubrudzą można przetrzeć gąbeczką z mydłem i gotowe  :-D

Biała, Kremowa i Czarna kosmiczna:

P_20141217_101821_LL

To by było na tyle w temacie futrzaków  :oops: nic tylko je przytulać…

 

P_20141217_100750_MT.jpg

P_20141217_100750_MT.jpg

i są świąteczne klimaty…

Małe a cieszy  :lol: mogą być zawieszkami, przytulankami, nie można ich tylko jeść niestety  :-o

Pierniczkowa ferajna :

P_20141217_112156_LLAniołki do dekoracji z jutowymi włosami  :-)

P_20141217_112345_LL

IMG_20141206_122731

IMG_20141206_122646

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

oraz moje ulubione pierwsze gwiazdki w doniczce – błyszczące oraz czerwone na patykach i to one nadadzą świąteczny klimat każdemu nowoczesnemu wnętrzu

,IMG_20141213_095540
P_20141217_112243_LL

IMG_20141213_095513

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20141213_095647 I klimat jest  :-)

 

przecież nie tylko torebusie…

Dzisiaj coś nowego, miłego i do przytulania   :lol:

Na specjalne zamówienie dla  dwóch maluszków Kacperka  oraz Zuzi powstały one…


Fotki niestety nieprofesjonalne bo robione na szybko ale modelkom i modelom to nie przeszkadzało  :lol:

Obie przytulanki powstały z miękkiego pluszu. Są leciutkie w sam raz do gniecienia i przytulania :-D

Kacperek jest niebieski jak na chłopaków przystało :-)  natomiast Zuzia gustuje w fioletach z różowymi  i srebrzystymi dodatkami.

 

 Kacperek lubi się wyrózniać nowoczesną elegancją  :roll:

Żółte szorty na szelkach uszyte z tej samej pluszowej milutkiej tkaniny a jako dodatek  -  atłasowa apaszka jak na eleganta przystało.

Poniżej Tuszka ( tak, Tuszka –  takie ma imię ), która powstała jako pierwsza… Ma więcej małych elementów np.ogonek niestety Pan wyżej, ogonek schował bo maluszek Kacperek mógłby go przypadkiem połknąć jak to małe dzieci mają w zwyczaju.


 Jest nas więcej i nie przestaniemy powstawać :mrgreen:  nie zabraknie również wielkanocnych akcentów bo przecież Święta już tuż tuż…




Wszystkie przytulanki można prać ,więc nie straszne im brudne mordki.  Oczka wyszyte ręcznie tu z pomocą przyszła mulina i gruba igła :-P

Każda przytulanka ma wszytą  moją samodzielnie wykonaną bawełnianą metkę ” Ludzik ” żeby w razie czego wiedziały gdzie ich rodzinny dom :-D

jesienny wrzosowy ….

Jesień za oknami czas na torebusię dla Mamusi  :-) oczywiście jeżeli się spodoba..

 

 

 

 

 

 

Nie byłabym sobą, jeżeli nie pojawiłaby się tutaj kokardka – nie mogłam się powstrzymać.

Jesienny wrzosowy wykonany został tym razem z milutkiego tapicerskiego materiału z wyraźną strukturą marmurkową w kolorze śliwkowym.

 

 

 

 

 

Standardowo pojemne wnętrze schowane przez oczami obcych za pomocą zamka błyskawicznego w kolorze jasnego fioletu. Zamek został nabyty w naszej ulubionej hurtowni

( hehe oczywiście nie ominęły nas przy tym opowieści przemiłej Pani o jej skomplikowanym życiu rodzinnym :) )

A tak przy okazji wszystkie moje torebusie są tak uszyte, że nawet jak ktoś bardzo chciałby się do niech dostać   :-x będzie miał ciężki orzech do zgryzienia  :lol:.

W środku czekają dwie pojemne kieszonki z miętowej ekoskóry ( brak fotki niestety )

Podszewka uszyta z granatowej błyszczącej tafty. Ten kolorek to inspiracja pochodząca od naszego ostatniego rodzinnego, kurtkowego  mega zakupu ( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi  ;-) to chyba geny  :-o )

To by było niestety na tyle.

Torebusia już w nowym domku :lol: więc tym razem  więcej fotek już nie będzie…

 

 

 

mała podróżniczka….

Tym razem czas na coś  nowego… większego, pojemniejszego…coś co przyda się  na małe wyjazdy lub targi  8-)

Dzisiaj dużo fotek mało pisania 8-)

Oto ona moja Mała Podróżniczka

 

 

 

 

 

 

Wykonana z ekoskóry w kolorze brązowym z elementami śliwkowo-bordowej tkaniny fakturą przypominającej zamsz.

Trochę inne oświetlenie i widok z boku. Kształtem przypomina prostokąt więc różni się od poprzedniczek

 

 

 

 

 

 

 

 

Dno podróżniczki zostało usztywnione dzięki temu torba ładnie zachowuję kształt mimo zapakowania do niej wszystkich potrzebnych w podróży rzeczy :mrgreen:

Podszewka z różowej tkaniny niestety niewidoczna na fotkach. Zapięcie – śliwkowy, kostkowy zamek błyskawiczny

 

 

 

 

 

 

 

 

Boczki ozdobione srebrnymi kwadratowymi ćwiekami, żeby wpasować się w trendy  :lol:

Mała podróżniczka miała ostatnio niesamowitą okazję do sprawdzenia się w ekstremalnych warunkach ( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi  :-D ) i zdała egzamin…

Teraz tylko jechać na zasłużone wakacje….byle nie do pensjonatu Pod Myszką…. ;-)

Malinowa Fantazja…

Długi czas nieobecności na blogu zaowocował malinami  :lol:

Malinowa Fantazja zagościła na co dzień nie tylko w drodze do pracy również poza nią.

Oto ona 8-)

Zdjęcie-0072

Uszyta z białej grubo fakturowanej ekoskóry w sam raz na letnią pogodę…nic nie powinno być w stanie jej ubrudzić a jeśli nawet bez obaw ponieważ tkanina jest bardzo łatwa w czyszczeniu :-) oczywiście sprawdzone przed szyciem :-o

Wnętrze bez wątpliwości mega pojemne bo jak mogłoby być inaczej przecież prawdziwa kobieta musi zawsze mieć w torebce wszystko co może się przydać:)

Całość zapinana na zamek błyskawiczny

Zdjęcie-0075

Podszewka to kolorowa różowo-turkusowo-fioletowa tafta z kieszonką z błękitnej ekoskóry…

Małe zbliżenie :-D

Zdjęcie-0069

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imię Malinowa Fantazja oczywiście powstało ze względu na duży detal w tym kolorze jest to kwiat, który nadaje torebce oryginalności i przyciąga spojrzenia….

Zdjęcie-0002

A  żeby nie było nudno Malinowa Fantazja ma  zwiększaną pojemność ( jakkolwiek to dziwnie brzmi :mrgreen: )

Z przodu oraz z tyłu posiada dodatkowe zapięcie magnetyczne otwierane wtedy kiedy potrzeba więcej miejsca…( dodatkowy portfel, dokumenty niektórych niewymienionych tu osób  :lol: ) .Wygląda to mniej więcej tak :

 

 

 

 

 

 

 

 

Malinowa Fantazja gotowa do użycia…Przy okazji Buziaki dla Viki, która zajęła się Milutkiem …

milutki początek wiosny…

Słoneczko za oknem czas rozpocząć wiosenne szycie 8-)

Po weekendowej wizycie w naszej ulubionej hurtowni :-) nie mogłam się oprzeć

( oczywiście nie tylko ja, mnie i Bożenkę urzekł ten kolorek i fakturka) jemu –  malinowemu milutkiemu milusiowi, z którego powstał  mój wiosenny Milutek…

Uwielbiam kokardki jako dodatki więc i tutaj bez niej nie mogło sie obyć.
Ona również wykonana jest z tej samej milusiej tkaniny w kontrastującym niebiesko-granatowym odcieniu :-o

Mały look na całość…

W środku króluje mieniąca sie w odcieniach turkusu tafta moja ulubiona jezeli chodzi o podszewkę – ona tez musi zaskakiwać…

Nie obyło się również bez kieszonki z niebieskiej ekoskórki na telefon i drobiazgi.

Całość zapinana na zamek bo przecież nikt niepożądany nie ma prawa się tam dostać…

i bezdenność…

Zdjęcie-0026

 

 

 

 

 

 

Teraz czekam tylko jak już słoneczko zagości na stałe i  zaczynamy lans z Milutkiem…

a może coś nowego?

 

Po długiej nieobecności na blogu niespodziankaMrugnięcie okiem

Na torebki brak już miejsca w domu :lol: , ale to nie jest koniec ich tworzenia….

Teraz zupełnie coś innego taki mały dodatek do sukienki, nudnej bluzeczki coś co
z pewnością przyciągnie uwagę:) lub odciągnie od czegoś czego nie chcemy pokazać:)

Pora na kołnierzyki :-D
Oto pierwszy tu zdjęcie oczywiście w wykonaniu Viki

A tu już dołożony do sukienki


Tak przy okazji przy takiej kreacji przydałaby się dietkaNie powiem

I tu koniecznie trzeba wejść i sprawdzić….
Polecam www.dietostrada.pl

Kołnierzyk wykonany z ekoskóry podszyty od spodu czarną satyną.

Wyszywany perełkami a z tyłu zawiązywany na atłasową tasiemkę więc jest regulowany…

Wszystkie perełki wszywane ręcznie.
Małe zbliżenie na detale

Kolejny luudzikowy twór tym razem Biała Dama…

 

Biała ekoskórka również z czarnym satynowym spodem szyk i elegancja.

Obszyty małymi kryształkami na taśmie. Również zawiązywany za pomocą atłasowej lecz tym razem białej tasiemki.

Odpowiednik Białej Damy w czarnej odsłonieŚmiech Ale teraz z dodatkową małą zawiązywaną kokardką z przodu.

I coś na koniec skromniutki z paroma kryształko-ćwiekami coś na co dzień pasuje do wszystkiego :-)